Creació i Consolidació d'Empreses Comerç i Fires Formació Lloguer d'espais Turisme
Presentació del Servei Local d'Ocupació
Bookmark and Share

 

SERVEI LOCAL D'OCUPACIÓ ( SLO )

El Servei Local d'Ocupació de Blanes és un dispositiu que ofereix informació, assessorament i orientació professional, intermediari entre les persones  i el mercat de treball, on les persones disposen d'un espai de recerca, de formació i d'intercanvi, amb uns recursos especialitzats i uns professionals preparats.

El Servei s'adreça a persones en recerca activa de feina, en situació d'atur o treballant.

AVÍS IMPORTANT PER LES PERSONES INSCRITES ABANS DE JULIOL DE 2012

La Base de Dades de la Borsa  de Treball s'està actualitzant introduïnt millores en la recerca de candidats/es.És imprescindible que contacteu amb el Servei Local d'Ocupació per actualitzar la inscripció per poder accedir a les ofertes de feina publicades al nostre servei.


  • QUÈ HAIG DE FER PER APUNTAR-ME?

Per formar part del servei has d'anotar-te a Recepció de Promoció de la Ciutat ( edifici Escola Safa ) i deixar les teves dades.

Et trucarem per donar-te dia i hora per tal de realitzar el procés d'inscripció que consisteix en 4 sessions grupals:

  1. Sessió Informativa
  2. El Mercat de Treball
  3. Interessos Professionals
  4. Anàlisi de l'Ocupabilitat

Aquestes 4 sessions són d'assistència obligatòria per constar com usuari del SLO i poder apuntar-te a les ofertes de feina del servei.

 

  • QUÈ T'OFERIM AL SERVEI ?

Un cop formalitzada la teva inscripció al servei, t'oferim:

 

- Acompanyament en l'itinerari ocupacional de la persona

* Atenció Personalitzada

* Tutories amb tècnics especialistes

* Tallers per millorar les teves competències en la recerca de feina ( informàtica bàsica, canals de recerca de feina, currículum, processos de

selecció, etc. )

 

- Espai de Recerca de Feina

* Connexió a Internet

* Telèfon i Fax

* Servei de copisteria

* Adreces de borses de treball on line

* Etc.

Horari d'atenció a l'Espai de Recerca : de dill. a div. de 11:00 a 13:00 hores.

 

- Accés a la Borsa de Treball

* Servei d'Intermediació

* Ofertes de feina de Blanes i poblacions properes

 

  • QUINA DOCUMENTACIÓ HAIG DE PORTAR PER INSCRIURE'M?

La documentació que has de portar a la primera Sessió Informativa és:

- DNI / NIE

- Certificat de discapacitat si és el cas

 

  • TÉ CADUCITAT LA MEVA INSCRIPCIÓ?

La inscripció al servei s'ha de renovar al cap d'un any des de la teva inscripció, per tal d'estar en actiu a la borsa de treball i poder així utilitzar i participar dels recursos del servei.

 

Si tens dubtes:

On som? Avda. De la Estació, núm. 43. + info

Horari d'informació: de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores.

Telèfon de contacte: 972 35 82 60

Correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la