Inici Busques treballadors?
Creació i Consolidació d'Empreses Comerç i Fires Formació Lloguer d'espais Turisme
Informació Borsa de Treball
Bookmark and Share

Qui som?

La Borsa de Treball és un servei gratuït que depèn de Promoció de la Ciutat de Blanes i que té un paper d’intermediació entre les empreses que necessiten incorporar professionals i les persones que cerquen feina o volen canviar d’ocupació.

Quines empreses hi poden accedir?

Totes les empreses que vulguin inserir les seves ofertes de feina per trobar candidats. Actualment més de 200 empreses tant de Blanes com de la resta del territori hi col·laboren amb el Servei Local d'Ocupació.

Què oferim?

El servei de la Borsa de Treball a les Empreses és un servei gratuït que posa en contacte candidats disponibles a les empreses, per tal de facilitar i agilitzar el desenvolupament dels processos de selecció.

Cal diferenciar els tres tipus d’intervenció que es fan:

 

1.Servei de Difusió

Posem a disposició de les empreses un canal de difusió de les seves ofertes a través d’un espai físic al Servei Local d’Ocupació i a la Web  www.blanespromocio.cat de Promoció de la Ciutat.

Totes les persones que formin part de la Borsa de Treball poden mostrar el seu interès i interessar-se per les ofertes i participar en la selecció sempre  que  compleixin tots els requisits sol·licitats per l’ empresa.

Des de la Borsa de Treball es farà arribar els currículums dels candidats a l’empresa.

 

2. Servei d'Intermediació

El Servei d'intermediació és un servei que ofereix la Borsa de Treball. La seva funció és relacionar les ofertes de treball que es gestionen a través del Servei Local d'Ocupació amb els possibles candidats que el Servei té inscrits a la Borsa de Treball com a demandants d'ocupació.

El Servei d’Intermediació rep les ofertes de treball de les empreses i busca a la seva base de dades els inscrits a la Borsa de Treball que busquen un treball o una millora en la seva ocupació corresponent al perfil que l’empresa sol·licita. Busquem els candidats amb les competències tècniques i humanes que l’empresa necessita sempre després de verificar que s’ajusten al perfil amb el currículum i la seva disponibilitat.

Quan el perfil sol·licitat a l'oferta coincideix amb el d'alguns dels demandants inscrits i es comprova la seva disponibilitat vers a aquella oferta. Mitjançant una trucada i/o una entrevista personal valorem la candidatura i en el cas de ser positiva s'envia aquesta a l'empresa.

Si l'empresa la considera adient, es posarà en contacte amb el candidat.

Cal recordar que les ofertes gestionades per Intermediació és un valor afegit al nostre servei de Borsa de Treball que ens permet participar de tot el procés de selecció i fidelitzar a les empreses.

Aquest procés requereix una implicació més acurada per part del nostre Servei.

 

3. Pràctiques a les empreses

La Borsa de Treball també ofereix la possibilitat d’oferir persones en pràctiques vinculats a programes específics que es realitzem al llarg de l’any a Àrea d'Accés, Inclusió i Millora de l’Ocupació de Promoció de la Ciutat de Blanes.

Caldrà  tenir en compte que:

- La durada mínima serà de 40 hores i la màxima de les pràctiques per persona participant serà de 300 hores. No ha de superar les 5 hores diàries ni les 25 setmanals.

- Cal evitar l’horari nocturn de les pràctiques, els caps de setmana i festius.

- Per evitar interferències i/o poca dedicació del tutor/a no s’han d’incloure els dies i les hores de més productivitat a l’empresa per a la realització de les pràctiques.

- Preferentment, les pràctiques s’han de fer a empreses on hi hagi perspectives de contractació laboral.

- El conveni de pràctiques no implica serveis retribuïts ni vinculació laboral.

 

Com ens pots contactar?

Ho pots fer:

- Per telèfon al 972 358 260

- Presencialment a la Recepció de l'Àrea de Promoció de la Ciutat

- Per correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la